dilluns, 5 de novembre del 2012

ARROS AMB COSTELLES DE PORC

Dissabte, no sabia que fer per dinar i fullejant el llibre de 101 arrossos del mon de Thermomix, i  vaig trobar aquesta recepta, el resultat va agradar a tothom, va ser perfecte.
Però si algú la compara a la recepta original, es trobara que no es exacta, les quantitats, totes son adaptades a les necessitats i els que tenia en el moment.


Ingredients:
1 gra d'all.
50 grs. d'oli d'oliva.
250 grs. de costelles de porc.
50 grs. de pesols. 
100 grs. de tomata triturada.
1 culleradeta de pebre vermell dolç.
1000 grs. d'aigua.
un pols de safra.
150 grs. de pebrot vermell a tires.
250 grs. de arros curt.



Primer posem el gra d'all dins el vas i el trossegem  5 seg. /vel. 5.
Segon  posem l'oli les costelles i ho coguem 20 minuts / varoma / giro a l'esquerra / velocitat cullera
Tercer posem la tomata  5 minuts / varoma/ giro a l'esquerra / velocitat cullera.
Quart  afegim la cullerada de pebre vermell dolç,  l'aigua, el safra i la sal, 20 minuts / 100 º / giro a l'esquerra / velocitat cullera.
Cinquè afegim els pesols i l'arros programem 13 minuts /100 º / gir a l'esquerra /velocitat cullera.
Sisena, això es marca de la casa, els pebrots els tenia congelats i escalivats o sigui que no els vaig poder posar quant hi vaig posar els pesols i l'arros i els hi vaig afegir quant tot estava, 5 minuts / 90 º / gir a l'esquerra / velocitat cullera.
Despres ho avoquem a una plata, el deixem reposar 5 minuts i  servim.

Espero que us agradin tan com els de casa.






 




6 comentaris:

  1. Ohhh quina bona pinta!!!
    Ja sé que faré avui x dinar!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pensa que estava fent l' arros i llegint els 50 ombres, nomes em falta el tercer, ja en parlarem hihihi.
      Mes fàcil impossible aquest arros.
      ens veiem

      Elimina
  2. Un clàssic dels arrossos de montanya! després del de conill!
    Uiuiui...jo tb me'l vull llegir aquest llibre!jeje!!
    ptns"!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si el llibre es distret, s'et pot cremar l'arros, si no vas en compta. hihihihi.

      Elimina
  3. Aquest arròs és dels meus preferits!!!! Amb costella!!! A mi, cada vegada m'agraden més els arrossos "monotemàtics", els que només tenen un ingredient base. Cada vegada m'agrada menys fer barreges.....
    Salut i petons,
    Olga

    ResponElimina
  4. Quina pinta més bona! t'ha quedat genial!!

    petons

    ResponElimina